Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo pavyzdžių analizė
APŽVALGOS
Dalė Dzemydienė
Ramutė Naujikienė
Published 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3415
226-232.pdf

How to Cite

Dzemydienė, D., & Naujikienė, R. (2008). Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo pavyzdžių analizė. Information & Media, 42(43), 226-232. https://doi.org/10.15388/Im.2008.0.3415

Abstract

Informacinės visuomenės raidoje pastebimi nauji pokyčiai, keičiantys viešųjų paslaugų teikimo galimybes ir kokybę. Atsiranda naujos valdymo formos, grindžiamos šiuolaikinėmis informacinėmis ir komunikacinėmis technologijomis. Straipsnyje nagrinėjamos viešojo administravimo sektoriaus paslaugų modernizavimo galimybės, priklausančios nuo šiuolaikinių informacinių ir komunikacinių technologijų. Analizuojami viešojo administravimo paslaugų automatizavimo modeliai, nagrinėjami
klausimai, susiję su šiuolaikinių informacinių technologijų įtaka viešojo administravimo sektoriaus veiklai. Analizuojamos viešojo administravimo sistemos vykdymo funkcijos.

Analysis of providing the electronic public service examples
Dalė Dzemydienė, Ramutė Naujikienė

Summary
The information technologies and information representation methods play an important role in the development of the eServices applications for public administration. The main problems of public service development in administration sector are analysed using information and communication technologies in this paper. The models of reviewing the applications for public sector are designed using unified modelling language.

226-232.pdf

Downloads

Download data is not yet available.