Straipsnyje remiantis Gruzijos ir tarptautiniais teisės aktais nagrinėjama vartotojų teisių apsauga, susijusi su informacijos teikimu negalią turintiems asmenims prieinamais formatais. Lyginamoji analizė leido atskleisti svarbiausius diskriminacijos vartotojų santykiuose prevencijos aspektus, įskaitant Europos Sąjungos ir Jungtinių Tautų teisminę praktiką bei teisinį reglamentavimą.
Straipsnyje taip pat aptariama kvazigamintojų atsakomybė už informavimo pareigų nevykdymą sudarant nuotolines vartojimo sutartis su negalią turinčiais vartotojais. Ypatingas dėmesys skiriamas materialinės ir nematerialinės žalos atlyginimo galimybėms. Be šių sudėtingų klausimų, straipsnyje gilinamasi į sąvokų „aiškiai suasmenintas“ ir „prieinamas negalią turintiems asmenims“ skirtumus, nagrinėjant išimtines sutarties atsisakymo teises, numatytas 2011 m. spalio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvoje 2011/83/ES dėl vartotojų teisių.
Galiausiai straipsnyje vertinama Gruzijos vartotojų teisių teisinio reglamentavimo atitiktis Europos Sąjungos teisės normoms, kaip tai numatyta Gruzijos ir Europos Sąjungos asociacijos susitarime.

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.