Inovatyvi slaugos praktikos mokytojų rengimo programa – tarptautinio projekto rezultatas
Slauga. Mokslas ir praktika viršelis 2020 Nr. 2 (278)
Dissemination
Erika Juškauskienė
Lithuanian University of Health Sciences, Faculty of Nursing
Published 2020-02-25
PDF (Lithuanian)

How to Cite

Juškauskienė, E. (2020) “Inovatyvi slaugos praktikos mokytojų rengimo programa – tarptautinio projekto rezultatas”, Slauga. Mokslas ir praktika, (2 (278), pp. 15–16. Available at: https://www.journals.vu.lt/slauga/article/view/22742 (Accessed: 29 March 2024).

Abstract

Slaugos pradininkė Florence Nightingale (1820–1910) buvo įsitikinusi, kad slaugos profesijos pamatas yra slaugos praktikos mokytojo ir mokinio santykiai. Slaugos praktikos mokytojo veikla suvokiama kaip dviejų žmonių ryšys, kai vienas iš jų yra labiau patyręs, todėl gali vadovauti, patarti bei padėti mažiau įgūdžių turinčiam būsimajam slaugytojui [7, 3].

PDF (Lithuanian)

Downloads

Download data is not yet available.