Kritinio ir kūrybinio mąstymo sąsaja
Socialinio darbo didaktika
Daiva Penkauskienė
Published 2017-02-28
https://doi.org/10.15388/STEPP.2016.13.10045
PDF (Lithuanian)

How to Cite

Penkauskienė, D. (2017). Kritinio ir kūrybinio mąstymo sąsaja. Socialinė Teorija, Empirija, Politika Ir Praktika, 13, 90-104. https://doi.org/10.15388/STEPP.2016.13.10045

Abstract

Kritinis ir kūrybinis mąstymas buvo ir yra vieni iš svarbiausių žmonių gebėjimų, jie turi būti ugdomi ir puoselėjami ne tik dėl asmeninės, bet ir dėl visuomeninės gerovės. Dėl koncepcijų ir sampratų įvairovės sunku susigaudyti, kas yra kūrybinis, o kas – kritinis mąstymas. Kartais jie laikomi vienas kitam prieštaraujantys, o kitąkart – turintys jungiančių bruožų ir net tapatūs. Straipsnyje siekiama aptarti kūrybinio ir kritinio mąstymo sampratą ir išryškinti jų sąsają. Tai daroma remiantis kūrybiškumo ir kritinio mąstymo tyrimais, atskleidžiančiais kūrybiškai ir kritiškai mąstančios asmenybės bruožus, mąstymo procesą ir jo vertinimo rezultatus. Užsienio autorių moksliniai atradimai ir įžvalgos papildomi Lietuvoje atliktų kritinio ir kūrybinio mąstymo tyrimų išvadomis, patvirtinančiomis esamą jų sąsają.
PDF (Lithuanian)

Downloads

Download data is not yet available.

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 5 > >>